Bucuria copiilor de a fi pe scenă. Cum transformăm emoțiile negative în emoții constructive?

Nu de puține ori am spus că una dintre cele mai frumoase experiențe ale copiilor în cadrul școlii noastre este bucuria de a urca pe scenă – unde sunt aplaudați și apreciați pentru eforturile depuse! ☺️ Ce am observat este că indiferent de numărul competițiilor la care participă, copiii păstrează acea bucurie și emoție de fiecare dată când urmează să pășească pe scenă! ❤️

Chiar și așa, există situații în care cei mici – mai ales cei care nu au urcat până în acel moment pe o scenă – au emoții pe care simt că nu le pot controla. Aceste reacții sunt firești și chiar joacă un rol important în prezența pe scenă. Ele pot fi asociate cu sentimente pozitive precum bucuria și entuziasmul! 🤩

Este foarte important ca instructorul să pregătească copiii pentru urcarea pe scenă încă din sala de antrenament. Celor mici trebuie să le se insufle sentimente pozitive și optimiste, punând în lumină părțile plăcute ale experienței pe scenă – aplauzele, recompensele, căpătarea unui sens, unitate cu colegii de grup etc.

Așadar, înainte de a urca pe scenă copiii trebuie să se simtă:

✔️ Stimulați

✔️ Încurajați

✔️ Motivați

✔️ Îmbărbătați

✔️ Impulsionați – pentru a depăși mai ușor momentul emoțiilor negative și a le transforma în emoții constructive! ☀️

Tracul de scenă există pentru fiecare, într-o proporție mai mică sau mai mare. Important este să vedem partea plină a experienței și să creăm amintiri de neuitat, amintiri pentru o viață! 

dă-ne un follow